koszyk
Koszyk

FAQ:

  • Rejestracja w serwisie OKENO.pl
  • Założenie konta prywatnego jak i firmowego jest zupełnie darmowe.
    Możesz przejść do formularza rejestracji z każdego miejsca w serwisie, wystarczy że rozwiniesz panel „Moje konto”, który znajduje się w prawym górnym rogu strony. Pojawi się tam przycisk „rejestracja”, który przekieruje Cię do formularza. Możesz także zarejestrować się przy pomocy konta na Facebooku lub Google +.

    Rejestrując się zyskujesz dostęp do narzędzi, które w znacznym stopniu pomogą Ci nie tylko w poruszaniu się po serwisie, lecz także w zakupach, sprzedaży, rozliczeniach i komunikacji z innymi Użytkownikami OKENO.pl.

  • Konto prywatne a firmowe. Czym się różnią?
  • W OKENO.pl dajemy możliwość rejestracji dwóch typów konta.

    1. Konto prywatne – przeznaczone jest dla Użytkowników prywatnych, którzy chcą uzyskać dostęp do narzędzi, które pomogą im w łatwym poruszaniu się po serwisie.

    2. Konto firmowe – przeznaczone jest dla firm/przedsiębiorstw. Zakładając takie konto automatycznie tworzona jest wizytówka firmy, do której dodać można opis i logotyp. W wizytówce tej widnieją wszystkie ogłoszenia dodane przez tę firmę.
    Właściciele kont firmowych zyskują dostęp do zaawansowanych narzędzi sprzedażowych, które w znacznym stopniu ułatwiają zarządzanie ofertami czy też zamówieniami, a także do funkcji eksportu ofert z innych systemów czy też serwisów.
    Właściciele kont firmowych mogą aktywować sprzedaż, co pozwali na zamieszczanie ofert sprzedaży z przyciskami „Kup teraz” i „Dodaj do koszyka”.

  • Problem z aktywacją konta. E-mail nie przyszedł!
  • Często zdarza się, że na wiadomość z przyciskiem potwierdzającym rejestrację trzeba troszkę poczekać, lub trafia ona do innych folderów czy też zakładek typu „Powiadomienia”, „Oferty”. Warto też sprawdzić zakładkę „Spam”. Jeżeli wiadomość przez długi czas nie przychodzi i nie ma jej w żadnej z ww. zakładek, spróbuj wypełnić formularz rejestracji ponownie lub użyj formularza kontaktowego, aby zgłosić nam ten problem.

  • Jak dodać darmowe ogłoszenie?
  • Aby dodać ogłoszenie kliknij w przycisk zatytułowany „Dodaj ogłoszenie/ofertę”, który widoczny jest w prawym górnym rogu strony, zaraz obok wyszukiwarki. Przekierujemy Cię do formularza dodawania nowego ogłoszenia. Wypełnij go zgodnie ze wskazówkami, wybierz kategorię, dodaj tytuł, opis, zdjęcia, lokalizację oraz podaj dane kontaktowe, aby zainteresowani mogli łatwo do Ciebie dotrzeć.

  • Jak dodać ogłoszenie z przyciskami „Kup teraz” i „Dodaj do koszyka”?
  • Ogłoszenia takie nazywamy „ofertami sprzedaży” i są one zarezerwowane dla kont firmowych, które aktywowały sprzedaż. Krótko mówiąc trzeba być zweryfikowanym Sprzedawcą, aby móc handlować za pośrednictwem naszego portalu. Warunki takiej współpracy znajdziesz tutaj

    „Mam już konto firmowe. Jak aktywować sprzedaż?”

    Jeśli posiadasz już konto firmowe, przejdź do zakładki „Menadżer sprzedaży”. Znajdziesz ją w rozwijanym panelu „Moje konto” w prawym górnym rogu serwisu. Tam należy dokładnie wypełnić formularz, który w pewnym momencie przekieruje Cię do naszego partnera, który obsługuje płatności w OKENO.pl. Założenie u niego konta jest niezbędne do poprawnego rozliczania się z kupującymi i z serwisem.

    „Mam już aktywowaną sprzedaż. Jak mogę wystawić ofertę sprzedaży?”

    Przejdź do formularza dodawania nowego ogłoszenia. Pamiętaj, aby być zalogowanym na konto firmowe z aktywowaną sprzedażą. W pierwszej kolejności wybierz kategorię, w której chcesz zamieścić ofertę (UWAGA: Nie we wszystkich kategoriach można zamieścić ofertę sprzedaży. Jest to możliwe tylko w kategoriach, w których widnieje parametr „Dostawa/wysyłka”), a następnie zaznacz parametr „Dostawa/wysyłka”. Pojawią się dodatkowe opcje do wypełnienia takie, jak rodzaj i koszt dostawy, stan magazynowy, warunki oferty. Jeżeli nie zaznaczysz parametru „Dostawa/wysyłka” dodasz ogłoszenie lokalne (tzw. drobne), które nie posiada przycisków „Kup teraz” i „Dodaj do koszyka”.
    Jeżeli posiadasz już konto na innym portalu aukcyjnym, możesz pominąć żmudny proces ponownego zamieszczania ofert i skorzystać z narzędzia pozwalającego na szybkie ich pobranie do OKENO.pl. Narzędzie to dostępne jest po aktywacji sprzedaży, w zakładce „Hurtowy import ofert”, do której przejdziesz z panelu „Moje oferty”.

  • Jak zarządzać ogłoszeniem/ofertą?
  • Jeżeli dodałeś ogłoszenie jako Użytkownik niezarejestrowany, na adres e-mail podany przy dodawaniu ogłoszenia wysłaliśmy Ci wiadomość, która pozwoli Ci na sprawne zarządzanie dodaną ofertą. Natomiast jeżeli dodałeś/aś ogłoszenie jako Użytkownik zalogowany, wszystkie Twoje ogłoszenia dostępne są w panelu „Moje oferty”, który znajdziesz poprzez rozwinięcie panelu „Moje konto” w prawym górnym rogu strony. Możesz nimi teraz łatwo zarządzać.

  • Nie pamiętam hasła. Co zrobić?
  • Nie martw się, to zdarza się każdemu. Użyj odzyskiwania hasła, do którego odnośnik znajduje się zaraz pod formularzem logowania.

  • Czy zakupy na OKENO.pl są bezpieczne?
  • Definitywnie tak. Korzystamy z bezpiecznego i popularnego systemu szybkich płatności, a Sprzedawcy są weryfikowani. Zakupy za pośrednictwem OKENO.pl są tak samo bezpieczne jak na innych portalach aukcyjnych czy też sklepach internetowych.

  • Chcę dokonać zakupu na OKENO.pl. Czy dostanę potwierdzenie?
  • Oczywiście. Jeżeli robisz zakupy jako Użytkownik niezalogowany, potwierdzenie zamówienia otrzymasz na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia, natomiast jeśli kupujesz jako Użytkownik zalogowany, wszystkie Twoje transakcje znajdziesz w zakładce „Rozliczenia”, do której dostęp znajdziesz po rozwinięciu panelu „Moje konto”, znajdującego się w prawym górnym rogu strony.

  • Mam pytanie odnośnie mojego zamówienia/otrzymany produkt nie jest zgodny z opisem. Do kogo się zgłosić?
  • Jeżeli Twoje pytanie dotyczy zamówionych produktów, czasu realizacji zamówienia czy też sposobu dostawy, w pierwszej kolejności skontaktuj się ze Sprzedającym. Informacje o nim znajdziesz na stronie zamówionego produktu oraz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, którą Ci wysłaliśmy.

    Jeżeli otrzymany produkt jest niezgodny z ofertą i nie możesz dojść do porozumienia ze Sprzedającym, opisz nam dokładnie całą sytuację, załącz link do oferty i zrób zdjęcia otrzymanych produktów. Całość wyślij na adres reklamacje@okeno.pl.

  • Jak zachować bezpieczeństwo?
  • Przede wszystkim uważaj na oszustów i wyłudzaczy! Niestety Internet jest ich pełen. Każdy Użytkownik powinien zachować ostrożność w stosunku do dziwnych, podejrzanych wiadomości, ogłoszeń, skróconych linków, dlatego dla własnego bezpieczeństwa radzimy być wyczulonym na zaniżone ceny, dziwnie skonstruowane ogłoszenia, zagraniczne numery kontaktowe oraz „zaklepywanie towaru za zaliczkę”.

  • „Moje ogłoszenie zniknęło z serwisu. Co może być przyczyną?”
  • Być może Twoje ogłoszenie utraciło już ważność. Jeśli jednak zniknęło po niespodziewanie krótkim czasie oznacza to, że mogło zostać usunięte przed moderatora z powodu naruszenia, regulaminu i/lub dobrych obyczajów. Zgodnie z regulaminem, serwis zastrzega sobie prawo do usuwania takich ogłoszeń.

    Jeżeli masz pewność, że Twoje ogłoszenie było zgodnie z przepisami prawa, regulaminem i dobrymi obyczajami, a nie widnieje w serwisie, użyj formularza kontaktowego i opisz nam sytuację, a my postaramy się zainterweniować jak najszybciej to możliwe.

  • Oferta dedykowana firmom, Sprzedawcom, handlarzom, pośrednikom nieruchomości, usługodawcom. Sprawdź.
  • Jeżeli szukasz informacji o tym, co możemy zaoferować Twojej firmie, co zyskasz rejestrując się w OKENO.pl, przejdź tutaj

  • Jakich treści nie umieszczać w ogłoszeniu?
  • Pamiętaj o tym, że na portal OKENO.pl trafić mogą Użytkownicy niepełnoletni, dlatego przede wszystkim nie używaj wulgaryzmów, nie wstawiaj zbereźnych zdjęć.
    Poza tym staraj się używać poprawnej polszczyzny, nie zamieszczaj ofert ani treści łamiących prawo, zasady regulaminu i/lub dobrych obyczajów. Nie jest to też portal matrymonialny ani serwis randkowy, tak więc nie zamieszczaj ofert typu „Młody, przystojny kawaler…”.

  • Dobre maniery, etyka. Zgłoś nam nieprawidłowości.
  • Jeżeli zauważysz w serwisie treści, które łamią prawo, zasady regulaminu i/lub dobrych obyczajów, zgłoś nam to używając przycisku „Zgłoś naruszenie”, lub wyślij wiadomość e-mail na adres zgloszenia@okeno.pl.

  • Mam pomysł, co można usprawnić w serwisie.
  • Jesteśmy bardzo wdzięczni za każdą sugestię zmian i poprawek w serwisie. Skorzystaj z formularza kontaktowego i napisz nam o swoim pomyśle.

Formularz kontaktowy:

Okeno Chat - Dyskutuj z innymi!